آموزش
تاثیر سن، جنسیت، سابقه تدریس، و مدرک دانشگاهی بر مدیریت کلاس معلمان ایرانی زبان انگلیسی

منصور گنجی؛ فاطمه موسایی سجزه یی

دوره 11، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 223-253

https://doi.org/10.22054/ilt.2022.65363.668

چکیده
  تحقیقات نشان داده است که مدیریت کلاس درس نقش مهمی در تسهیل یادگیری موثر دارد و آن را به دغدغه دائمی معلمان و همچنین محققان تبدیل کرده است. در این مورد، یکی از زمینه‌هایی که نیاز به بررسی بیشتر دارد، بررسی تأثیر عوامل مختلف شخصی و بافتی بر روشی است که معلمان برای مدیریت کلاس‌هایشان انتخاب می‌کنند. بنابراین، این تحقیق با هدف بررسی تأثیر ...  بیشتر